الأحد، مايو 24، 2009

أوشة و يوسف


أنا و أوشة
و أوشة يبقى واحد من قطاتى الكتييييييييير اللى جبناهم
2007

هناك 7 تعليقات:

فاتيما يقول...

إنت عارف رأيى من غير قبل حتى ما اكتبه
إنت فنان كبييييييييير
و طول الوقت كنت اقولك هتكون حاجة مهمة و كويسة قوى فى المستقبل
و من حتى و إنت لسه صغنون أهو
إنت فنانى المفضل و الجميل
و اوقات كتير بحط رسوماتك دى على الديسك توب بتاع الكمبيوتر
بس بشيلهم بسرعة تانى
مش عشان وحشين !!!!
لااااااااااا
عشان أرجع احط صورتك إنت يا حبيبى
أصلى بحب أشوفك قصادى طول الوقت و بتوحشنى
كمان ببوسك لما باجى أقفل الجهاز و أقولك باباى
بتسمعنى ؟؟
يا بكاااااااااااش
وحشتنى قوى يا يسوفتى
فين من آخر مرة سمعت صوتك
أنا بحاول أتصل بيك و اكلمك بس محدش بيرد عليا
هفضل احاول عشان اوصلك
متتفتكرش ماما نسياك يا حبيبى
انا مبفتكرش حد فى الكون غيرك
و قدك
عشان إنت الدنيا كلها عندى يا حبيبى
خد منى بوسة كبييييييييييييرة و حضن من قلبى اللى إنت وحشته قوى
قوى

محمد فكري يقول...

انا بقالي فترة ما دخلتش هنا للأسف أو عندك هناك يا أم يوسف :)
..
كل ما بدخل مدونة منهم..حقيقي ببقى مش عارف ارد اقول ايه على موضع إنتي بتقدري تصيغيه وتقلبيه من قضية شخصية لقضية عامة...تخص ناس كتير قوي
..
ربنا يرجعلك يوسف بالسلامة..ويهنيكي
..
اه نسيت اقوللك ...رسوماته جميلة قوي :)
..

تحياتي

ناس الأيام يقول...

رسوم حلوة أوى و جميلة

وأتمنى أنك تقبلنى من أصدقاءك


وتسمح لى أيضا أن أضيف مدونتك عندي فى مدونتى


Mohannd

Hannoda يقول...

حلوة قوي الرسمة يا يوسف.. عجبني قوي الوان قوس قزح كمان الليي راسمها فوق.. عاوزة افهم تقصد بيها ايه.. اطار ولا فعلا تقصد بيها قوس قزح..
بقالي زمان ماجيتش زورتك يا حبيبي.. بجد وحشتني قوي

كائن الإبداع .... محمد يقول...

خلاص بقى ما تحرمناش من ابداعك تاني يا عم يوسف




البداية دايما بتكون جميلة لما النهاية بتكون أجمل


و طالما انت جميل يبقى كل شئ يخصك جميل يا جميل

adel يقول...

يوسف رسوماتك حلو قوي
انا بحب الكارتون زيك بالظبط :)
و حافظه كله
ويارب اشوفك رسام في ديزني لما تكبر
انا بكتب فيلم كارتون لو خلصته هاجيبك ترسمه :):)

انا عاوز اشوفك ياعثل علي فكرة هابقي اسيبلك رقمي
و بينا موبايلات بقي :)

علي فكرة انا شفت رسوماتك كلها و عندي لينك مدونتك من زمان بس مكنتش بعلقك لسبب .....
هابقي ااقولهولك بيني و بينك بقي

وعلي فكرة برضه الدنيا دي مش بتدي كل حاجة ...هابقي افهمك الموضوع ده لاننا سوا فيه :):) بس اوعي تفتن عليا بقي دي اسرار دولة :)

ممممممم ابقي فكرني افرجك هلي فيلم كارتون حكاية
ice age 3 فيلم من الاخر كله ضحك و هزار :)

بلاش بقي ارغي كتير عشان اول مرة بس اعلق
المرة الجاية هاجيبلك شوكولاتة و نقعد نرغي
:):)
استني مش بقينا اخوات :):)
هابقي افهمك علي الموضوع ده برضه
في رغي كتير بينا :):)

mimi يقول...

حبيبتي ربنا يخليهولك ويرجع لحضنك تاني

ياااااااااااااااارب

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
hi5